Kirjoittaja BA » 10:44 Tiistai 17 04 2018
Useimmiten lähtee kun vain kannan poraa pois, ja tarttuu kunnon pihdeillä (eli Knipex Cobra, edes lähelle yhtä hyviä pihtejä ei ole vielä löytynyt) jäävään nysään kiinni ja kiertää jämän pois. Useimmiten vain se pieni PZ tai torx kanta pettää, eikä kierre itsessään ole niin kovin tiukassa.
Knipexit siksi että tuo Cobra pitää vaikka kirkkaassa pyöreässä vesijohtoputkessa luistamatta, ja pystyy vielä roikkumaan pihdin perässä. Cobra yksinään pitää jopa paremmin kuin perinteinen TSI-miehen lukkopihdit jotka lukitaan toisilla lukkopihdeillä-kikka.
Jos poraa ruuvin kannan pyörännavan pinnan tasolle niin sitten on oikeastaan sama antaa ruuvin olla ja kasata ilman, koska eihän se pakollinen ole. Pitää levyn kiinni vain lähinnä asennuksen ajan.
Tallissa parhaillaan viisi Datsunia, Suzuki, Honda, Peugeot ja Citroen