Terve,
Hiukan taustaa ensin. Auto (TTiD) toimi ilman tuota nykimistä, kunnes tehtiin merkkiliikkessä kansi remppa sisältäen venttiilit, keinuvivut jne.
Sitten, kun auto tuli rempasta se oli saanut uuden ominaisuuden joka ilmenee antaessa vääntöä ainakin kahdella isoimmalla pykälällä. Pienemmillä en sitä niin huomaa(ehkä hetki menee ohi niin nopeaan) ja jotenkin fiilis, että lämpöisenä helpommin, kuin kylmänä. Kylmanä ei tosin tuu niin kiihdytettyäkään.
Tärinä on hiukan, kuin renkaat olisi epätaspainossa. Tärinä menee ohi, kunhan vääntöhetki on pois ja vauhti kovempi tai nostaa kaasua. EGR on tuon jälkeen poistettu laskuista. Joku viisaas povasi vetarin tukilaakeria mutta ei vielä ole sitä vaihdettu. Tosin aika sattuma olisi tuohon remppaan sekin.
Joku näistä Fiiatin koneista tietävä voisi asian tietää tai muuten vaan fiksu.
Vetarin tukilaakerista vielä. Millainen välys siinä pitäisi käteen tuntua, pitkittäin nyt kuitenkin jonkilainen vai?