Subaru Impreza WRX

Auton huoltoon ja osien asennukseen liittyviä kysymyksiä, vihjeitä ja ohjeita.
Alueen säännöt
Tässä yksinkertaiset ohjeet foorumin käyttöön, näitä noudattamalla on auttaminenkin on helpompaa:

Ongelmatilanteessa kerro viestissäsi nämä tiedot:
1) Auton tunnistus: merkki, malli ja vuosimalli , onko diesel tai bensa, manuaali- vai automaattivaihteinen.
2) Ajetut kilometrit sekä huoltohistoria. Sekin tieto hyödyttää, kuinka kauan uudella hankinnalla on ajettu oston jälkeen.
3) Koska vika alkoi ja mahdollisimman laajasti millainen se on, koska se esiintyy ja mihin muuhun se liittyy.
4) Onko autolle tehty jotain korjausta, huoltoa tms hiljattain vian alkamista ennen.
5) Onko vikaa selvitetty esimerkiksi vikakoodien lukemisella tai niiden nollaamisella?
6) Auton moottoriin liittyvissä ongelmissa onko päästöt mitattu?

Itse viestin kirjoittamisessa on hyvä huomioida:
1) Jaa viestisi eri asiat ja osat eri kappaleisiin ja omille riveilleen.
2) Seuraa viestiketjuasi aktiivisesti, lisäkysymyksiä ja vastauksia saattaa tulla jo saman tien.
3) Jos autosi tuli kuntoon, kerro se! Tämä tieto auttaa henkilöitä, joilla on mahdollisesti sama ongelma. Täydellisessä ketjussa selvitetään lopuksi jopa remontin hinta sekä selkeät ohjeet miten toimia.
4) Huomaa myös ”Hyvät neuvot”-osio, jonne on koottu ne kaikkein yleisimmät autohuollon vinkit ja ohjeet.

Subaru Impreza WRX

ViestiKirjoittaja Jante » 11:49 Maanantai 27 01 2003

Autoa koeajaneena voin todeta, että onpahan kiva peli! Reilusti yli 200 hevosvoimaa ja neliveto...pakoäänet eivät kuulu sisälle oikeastaan yhtään ja hallintalaitteet ovat keveät kuin "normaaliautossa". Mutta kyllä lähtee!!! (muistaakseni 6,4 sekuntia 0-100 km/h) Hintalappu vain on hieman liian runsas :wink: Ja ainoa oikea värihän on Subarun racing-tallin sininen...
*Nuori ja innokas autoholisti*
Jante
AutoGuru
 
Viestit: 3266
Liittynyt: 18:50 Tiistai 16 04 2002

ViestiKirjoittaja cedricfan » 12:47 Maanantai 27 01 2003

Perheellisenä nelikymppisenä taas pidän Outbackistä: mahtava veturi ja pito! Näillä keleillä kun ei kunnolla uskalla edes kävellä niin Outback menee eteenpäin sutimatta :lol: Mitäköhän mahtaisi moisen autovero olla, kun ei moisia näy kaupan jotta voisi laskea kotimaisen vastaavan jäljellä olevan veron osuuden... :?: Moiset maksaa Germaaniassa alle kymmenen tuhatta!
* Admin *

Optima, P924, MB230CE, GR650, GS850, VX800
cedricfan
Motonet Henkilökunta
 
Viestit: 10022
Liittynyt: 08:10 Torstai 04 04 2002

ViestiKirjoittaja Pekka » 17:26 Tiistai 28 01 2003

Itse pari viikoa sitten GT-Imprezaa ajaneena voin yhtyä Janteen. Kuin vakio auto mutta mielestäni ikävät äänet(käy kuin kolmella).

Gt on kuulemma Saksassa halutunpi kuin WRX. Gt on kuulemma huomattavasti helponpi(luetaan halvempi virittää)
Pekka
Harrastaja
 
Viestit: 29
Liittynyt: 08:34 Sunnuntai 05 01 2003

ViestiKirjoittaja DELETED » 11:44 Lauantai 01 02 2003

DELETED
DELETED
 

ViestiKirjoittaja Jante » 15:17 Maanantai 10 03 2003

Liian moni "lastuttaa" turboautoja ja maksaa kalliit oppirahat, kun osia alkaa hajoamaan...
*Nuori ja innokas autoholisti*
Jante
AutoGuru
 
Viestit: 3266
Liittynyt: 18:50 Tiistai 16 04 2002

ViestiKirjoittaja Jante » 15:18 Maanantai 10 03 2003

Mutta tietysti eri asia jos "pappa betalar"...ei oo väliä vaikka paikat paukkuu...tärkeintä, että teini saa ihailevia katseita kenkiessään isukin ostamaa kärryä :!:
*Nuori ja innokas autoholisti*
Jante
AutoGuru
 
Viestit: 3266
Liittynyt: 18:50 Tiistai 16 04 2002

ViestiKirjoittaja hanttu » 22:21 Tiistai 03 02 2004

Liian moni "lastuttaa" turboautoja ja maksaa kalliit oppirahat, kun osia alkaa hajoamaan...
:?

ei taida "jante" tuntea autojen virittelyä... :)
hanttu
Harrastaja
 
Viestit: 3
Liittynyt: 07:16 Keskiviikko 31 07 2002

ViestiKirjoittaja repa- » 10:48 Perjantai 02 03 2007

uus imppi sti 2.5 vääntöä ja tehoa on kiitettävästi ja jätättää suurimman osan autoista valoihin :D ostaisin heti mut 60000e vähän liikaa mun lompakolle :(
repa-
Harrastaja
 
Viestit: 16
Liittynyt: 12:23 Tiistai 27 02 2007

WRX (ei STI)

ViestiKirjoittaja häbä » 13:33 Keskiviikko 19 11 2008

Ei pelkkää WRX:ää voi sanoa tykiksi!
0-100 km/h kiihtyvyys pitäisi olla yli sekunnin nopeampi ennenkuin voisi nopeaksi sanoa.
Kyllä, olen ajanut ja todennut suorituskyvyltään pettymykseksi.

WRX STI on jo eri asia.
Onneksi oma harrasteautoni on sitäkin ripeämpi (kuivalla asfaltilla). :)
häbä
Harrastaja
 
Viestit: 1
Liittynyt: 10:40 Maanantai 04 10 2004
Paikkakunta: löytyy


Paluu Subaru