Itsellänikin olisi kohta edessä sama urakka -90 mallisessa katalysaattoripelissä (TU3M, 1.4l). Ranskalaisten kanssa ei ole vielä kovin paljoa joutunut tekemisiin, paitsi että jakopäätä, vesipumppua, lämmityslaitetta ja kolinoita korjatessa... Eli neuvoja odotellaan.
Mutta tuskin on sylinterin kansi kiinni niillä keinuvipujen pulteilla...
Nokka-akselin (ja sitä myöten keinut) joutuu ainakin poistamaan joten jakohihnan uusiminen luonnollisesti samalla, ja kannattaa tarkoin katsoa (ja merkitä) ajoitusmerkit (tai näissähän lukitaan akselit pulteilla).
Ja kun kerran venttiilijouset + muut hilppeet joutuu poistamaan, täytyy olla ainakin paineliitin sylinteriin sekä kompressori, ja hyvä venttiilijousen puristustyökalu, jos aikoo yläkautta vaihtaa.
