Bmw e36 v.92 1.6i kytkimen työsylkky

Auton huoltoon ja osien asennukseen liittyviä kysymyksiä, vihjeitä ja ohjeita.
Alueen säännöt
Tässä yksinkertaiset ohjeet foorumin käyttöön, näitä noudattamalla on auttaminenkin on helpompaa:

Ongelmatilanteessa kerro viestissäsi nämä tiedot:
1) Auton tunnistus: merkki, malli ja vuosimalli , onko diesel tai bensa, manuaali- vai automaattivaihteinen.
2) Ajetut kilometrit sekä huoltohistoria. Sekin tieto hyödyttää, kuinka kauan uudella hankinnalla on ajettu oston jälkeen.
3) Koska vika alkoi ja mahdollisimman laajasti millainen se on, koska se esiintyy ja mihin muuhun se liittyy.
4) Onko autolle tehty jotain korjausta, huoltoa tms hiljattain vian alkamista ennen.
5) Onko vikaa selvitetty esimerkiksi vikakoodien lukemisella tai niiden nollaamisella?
6) Auton moottoriin liittyvissä ongelmissa onko päästöt mitattu?

Itse viestin kirjoittamisessa on hyvä huomioida:
1) Jaa viestisi eri asiat ja osat eri kappaleisiin ja omille riveilleen.
2) Seuraa viestiketjuasi aktiivisesti, lisäkysymyksiä ja vastauksia saattaa tulla jo saman tien.
3) Jos autosi tuli kuntoon, kerro se! Tämä tieto auttaa henkilöitä, joilla on mahdollisesti sama ongelma. Täydellisessä ketjussa selvitetään lopuksi jopa remontin hinta sekä selkeät ohjeet miten toimia.
4) Huomaa myös ”Hyvät neuvot”-osio, jonne on koottu ne kaikkein yleisimmät autohuollon vinkit ja ohjeet.

Bmw e36 v.92 1.6i kytkimen työsylkky

ViestiKirjoittaja heebo » 18:08 Perjantai 09 01 2009

kerpeles
nyt otti ohraleipää eli kyseisestä vekottimesta hajos yön aikana kytkimen työsylinteri no eikun uutta hakemaan tänään iltapäivällä, eikun auto ylös vanha pois ja utta tilalle huolella istutettuna*suorassa* ja tasakiristystä ja letkupaikalleen ja ilmaamaan*pullo ja letku systeemillä* no siinä kädellä polkimesta painellen pikkuhiljaa ja nestettä seuraten eikä ota onnistuakseen no ei ku pieni hetki kuuluu *kilin kolin* imettelin et mitäs ny tippu ja mistä sit heräs pieni pelko ..
mietintää hetki ja sylkky irti ja PRKL sylkystä tippunu akseli mutta miksi ??? ja millä pois ilman laatikon pudotusta ???
heebo
Harrastaja
 
Viestit: 2
Liittynyt: 17:50 Perjantai 09 01 2009

ViestiKirjoittaja Roadrunner » 21:16 Perjantai 09 01 2009

Tuota näyttää olevan liikkeellä, meillä ihan samanlaisesta vehkeestä hajosi ti-ke yön aikana, eli auton seistessä katoksessa, myös samainen osa.

Tässä vaiheessa sinua ei varmaankaan lohduta tieto, että sylinterin vaihto maksoi korjaamolla osineen ja nesteineen 89€. Mun mielestä ei ollu kallis kun vaihtoehtona oli mennä mönkimään n.-20 asteiselle betonilattialle.
Kalusto: Toyota Avensis Wagon 2,0 4D4 -05, Nissan Note 1,6 -06
Exät: 3xBMW, 4xToyota, 3xFiat, 3xHonda, 1xMB, 1xVolvo, 2xSeat
Roadrunner
AutoGuru
 
Viestit: 531
Liittynyt: 12:21 Keskiviikko 23 04 2003
Paikkakunta: Akaa

ViestiKirjoittaja heebo » 16:59 Lauantai 10 01 2009

juu tuoki hajos yöllä parkkipaikalla seiso pari vrk ja seuraavaks ihan kuollu kytkin

mutta nyt ongelma ratkaistu ja taas liikkuu omin voimin ...
heebo
Harrastaja
 
Viestit: 2
Liittynyt: 17:50 Perjantai 09 01 2009


Paluu BMW