DELETED

Auton huoltoon ja osien asennukseen liittyviä kysymyksiä, vihjeitä ja ohjeita.
Alueen säännöt
Tässä yksinkertaiset ohjeet foorumin käyttöön, näitä noudattamalla on auttaminenkin on helpompaa:

Ongelmatilanteessa kerro viestissäsi nämä tiedot:
1) Auton tunnistus: merkki, malli ja vuosimalli , onko diesel tai bensa, manuaali- vai automaattivaihteinen.
2) Ajetut kilometrit sekä huoltohistoria. Sekin tieto hyödyttää, kuinka kauan uudella hankinnalla on ajettu oston jälkeen.
3) Koska vika alkoi ja mahdollisimman laajasti millainen se on, koska se esiintyy ja mihin muuhun se liittyy.
4) Onko autolle tehty jotain korjausta, huoltoa tms hiljattain vian alkamista ennen.
5) Onko vikaa selvitetty esimerkiksi vikakoodien lukemisella tai niiden nollaamisella?
6) Auton moottoriin liittyvissä ongelmissa onko päästöt mitattu?

Itse viestin kirjoittamisessa on hyvä huomioida:
1) Jaa viestisi eri asiat ja osat eri kappaleisiin ja omille riveilleen.
2) Seuraa viestiketjuasi aktiivisesti, lisäkysymyksiä ja vastauksia saattaa tulla jo saman tien.
3) Jos autosi tuli kuntoon, kerro se! Tämä tieto auttaa henkilöitä, joilla on mahdollisesti sama ongelma. Täydellisessä ketjussa selvitetään lopuksi jopa remontin hinta sekä selkeät ohjeet miten toimia.
4) Huomaa myös ”Hyvät neuvot”-osio, jonne on koottu ne kaikkein yleisimmät autohuollon vinkit ja ohjeet.

ViestiKirjoittaja Pekkak » 10:12 Keskiviikko 23 11 2005

Niin ja kun Warremies tapasi toisen, hän kysyi: " Terrrve ! Mo-mo-mo-monesko moottori ?" :D
Pekkak
Harrastaja
 
Viestit: 32
Liittynyt: 19:21 Perjantai 17 06 2005

ViestiKirjoittaja Flyer » 08:17 Perjantai 23 12 2005

Miksei Warrea myyty afrikassa? Sen jos olisi jättänyt käymään viidakon reunaan, niin alkuasukkaat olis tanssineet itsensä hengiltä. :wink:
Flyer
Ahkera harrastaja
 
Viestit: 361
Liittynyt: 18:48 Keskiviikko 16 06 2004
Paikkakunta: Lahti

ViestiKirjoittaja lekaseppä » 17:55 Perjantai 23 12 2005

Irvailkaa vaan :lol: . Olen kahdella Warrella ajannut yli 200000 km, joista farkkumalli oli talotyömaan pääkuljetin. Sillä hinattiin jopa tiilikatto vinosiltaa pitkin ylös. Kokonaistaloudellinen ja luotettava kuljetusväline. Audikuskit kyllä katsoivat pahasti, kun Lahden moottoritiellä menin Warrella ohi. Samoja paheksuvia katseita tuli samalla moottoritiellä, kun alijäähtynyttä vettä satoi ja kaikki seisoivat tien sivussa. Luulin ensin että on syttynyt sota mutta sitten hokasin että nyt on vapakytkin-Warrekeli ja jatkoin matkaa. Eikä yhtään öljyn- ja suodattimen vaihtoa tehty :lol: . Auton statusarvo ja käyttöarvo ovat joskus yllättävän kaukana toisistaan :twisted: .
lekaseppä
AutoGuru
 
Viestit: 1143
Liittynyt: 15:20 Tiistai 18 11 2003

ViestiKirjoittaja Flyer » 08:33 Maanantai 16 01 2006

lekaseppä kirjoitti:Eikä yhtään öljyn- ja suodattimen vaihtoa tehty :lol: . Auton statusarvo ja käyttöarvo ovat joskus yllättävän kaukana toisistaan :twisted: .

... Mites Warressa on sitten ilmanputsari toteutettu? tai bensan? kai niissäkin jonkinlainen filtteri on välissä suurempia oravia pysäyttämässä?

Tossa jälkimmäisessä asiassa ollaan samaa mieltä, että auton status- ja käyttöarvo on kaksi eri asiaa ja sitten on vielä se rahallinen arvo.
Flyer
Ahkera harrastaja
 
Viestit: 361
Liittynyt: 18:48 Keskiviikko 16 06 2004
Paikkakunta: Lahti

ViestiKirjoittaja eki » 15:04 Maanantai 16 01 2006

Viiva varmaankin väärässä paikassa...

Onhan ne, erikoisia pelejä nykypäivänä. Meilläkin tässä on yksi warpunen entisöitävänä, ei kuitenkaan tuota uudempikoppaista, 353W -mallia, vaan se vanhempikoppainen...
eki
AutoGuru
 
Viestit: 885
Liittynyt: 10:48 Keskiviikko 12 06 2002
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Edellinen

Paluu Wartburg

cron