Yksityisleasing

Aiheet joille ei löydy muuta foorumia

Yksityisleasing

ViestiKirjoittaja Harukami » 14:33 Perjantai 19 04 2019

Törmäsin viikko sitten yksityisleasingiin, ja aloin pohtia tällaisen palvelun testaamista. Melko rajatusti löytyi vielä toimijoita (katsoin Autotalli.comin yhteistyökumppaneiden sivuja), mutta esim. OP:lla oli tarjolla BMW:n 1-sarjan auto hintaan 638€/kk.Onko ihmisillä kokemuksia yksityisleasingista ja/tai onko kellään tullut vastaan parempia tarjouksia?

Yksityisleasing vaikuttaa todella hyvältä vaihtoehdolta tuohon hintaan, jos ei tarvitse autoa koko aikaa, kun minimisitoutuminen on 1kk.
Harukami
Harrastaja

Re: Yksityisleasing

ViestiKirjoittaja mattikoivunen » 09:49 Perjantai 03 05 2019

Itsekki olen tätä samaa pohtinut ja tehnyt jonkin verran myös vertailua asian suhteen. Yksityisleasingejä tarjoaa nykyään aika monikin paikka. Esimerkiksi juurikin mainitsemasi OP, ALD ja muutama muu paikka. Hinnoissa ei taida suurta ero näiden kesken olla. Kannattaa kuitenkin kysellä tarjouksia useammasta paikasta.

Itse olen laskenut kannattavuutta ja tullut siihen lopputulokseen, että oman auton omistaminen tulee ainakin omassa tapauksessani halvemmaksi. Tosin leasing auto tuo huolettomuutta ja alle on aina uudehko auto. Itse päädyin ainakin vielä omaan autoon.
Hae halpaa lainaa heti tilille 24h helposti netistä.
mattikoivunen
Harrastaja

Paluu Yleinen keskustelu